Mens vi lavede research på bogen, stødte vi på mange gode citater om cross channel. Her er syv udvalgte.
“We are channel agnostic, and brand and customer centric.”
Craig Levvitt, CEO of Kate Spade NY
“The strategy is connecting the channels and getting the most out of each channel.“
Ken C. Hicks, CEO of Foot Locker
“I think customers are ahead of us retailers in terms of how they use technology.”
Cy Fenton, SVP of IT for Retailer Books-A-Million
“Today the customer gets everything everywhere at every time. There is radical transparency in the market, also pricewise. With that we have to comply, and we do.“
Thomas Storck, Chief Merchandising and Multichannel Officer, Galeria Kaufhof
“You aren’t just a retailer… you need to be an entertainer and a teacher.”
Bert Jacobs, CEO of @LifeIsGood
“Consumers don’t GO shopping anymore, they are ALWAYS shopping.”
CEO @JDASoftware #NRF14
“Retail is the theater for a brand so write the script, set the stage, and take the customer to another place.”
#OgilvyNRF
Sådan undgår butikkerne at knække
Danskerne frygter for deres privatøkonomi og køber mindre, end de plejer. Men det er afgørende at holde hjulene i gang med onlineshopping tilpasset…
12 innovative retailkoncepter
Bemandingsløse butikker, sensoriske rum og børnetøj på abonnement. Det er blot nogle af de koncepter, der ifølge Euromonitor repræsenterer fremtidens…
Salesforce Research: Forbrugere sætter nye krav til kundeoplevelsen
Salesforce Research har udgivet sin tredje ‘Connected Shoppers Report’, der fremlægger en kompleks forbrugerrejse, som i stigende grad integreres i…
Tre retailere du skal holde øje med
Et blogindlæg via e-handelsspecialistvirksomheden Impact udpeger tre interessante retailere fra udlandet, som brancheaktører med fordel i den…
Hvem er forbrugerne?
Forbrugernes købsadfærd har ændret karakter i løbet af et årti. Moderne forbrugere er nådesløse, illoyale og prisfokuserede. De forventer at blive…
Er indkøbsoplevelsen i din butik tiden værd for kunderne?
Med fuld fokus på de ændrede markedsvilkår og et godt greb i den oplevelsesøkonomiske værktøjskasse, kan små og mellemstore butikker i detailhandlen…
Millennials og generation Z fortrækker fysiske butikker
Bedst som vi troede at den unge generations onlinehandel ville undergrave de fysiske butikkers eksistens, viser en ny undersøgelse at de såkaldte…
Statistik: 37 kundeoplevelser du skal kende i 2019
En ny analyse viser statistikker på 37 forskellige kundeoplevelser, som enhver detailhandler bør kende til i 2019.
Nordisk retail-rapport: Udsalg truer danske butikker
Ni ud af ti retailere mener, at fænomener som Black Friday får kunderne til at flygte fra de fysiske butikker, når der ikke er udsalg. Samtidig siger…