Artikler
Sådan undgår butikkerne at knække
Danskerne frygter for deres privatøkonomi og køber mindre, end de plejer. Men det er afgørende at holde hjulene i gang med onlineshopping tilpasset…
0 Kommentarer5 Minutter
12 innovative retailkoncepter
Bemandingsløse butikker, sensoriske rum og børnetøj på abonnement. Det er blot nogle af de koncepter, der ifølge Euromonitor repræsenterer fremtidens…
0 Kommentarer6 Minutter
Salesforce Research: Forbrugere sætter nye krav til kundeoplevelsen
Salesforce Research har udgivet sin tredje ‘Connected Shoppers Report’, der fremlægger en kompleks forbrugerrejse, som i stigende grad integreres i…
0 Kommentarer6 Minutter
Tre retailere du skal holde øje med
Et blogindlæg via e-handelsspecialistvirksomheden Impact udpeger tre interessante retailere fra udlandet, som brancheaktører med fordel i den…
0 Kommentarer3 Minutter
Hvem er forbrugerne?
Forbrugernes købsadfærd har ændret karakter i løbet af et årti. Moderne forbrugere er nådesløse, illoyale og prisfokuserede. De forventer at blive…
0 Kommentarer4 Minutter
Er indkøbsoplevelsen i din butik tiden værd for kunderne?
Med fuld fokus på de ændrede markedsvilkår og et godt greb i den oplevelsesøkonomiske værktøjskasse, kan små og mellemstore butikker i detailhandlen…
0 Kommentarer5 Minutter
Millennials og generation Z fortrækker fysiske butikker
Bedst som vi troede at den unge generations onlinehandel ville undergrave de fysiske butikkers eksistens, viser en ny undersøgelse at de såkaldte…
0 Kommentarer5 Minutter
Statistik: 37 kundeoplevelser du skal kende i 2019
En ny analyse viser statistikker på 37 forskellige kundeoplevelser, som enhver detailhandler bør kende til i 2019.
0 Kommentarer1 Minutter
Nordisk retail-rapport: Udsalg truer danske butikker
Ni ud af ti retailere mener, at fænomener som Black Friday får kunderne til at flygte fra de fysiske butikker, når der ikke er udsalg. Samtidig siger…
0 Kommentarer4 Minutter
Omni channel: Tiden er kommet
Omni channel er kommet for at blive, og kampen om kunderne er blevet endnu mere allestedsnærværende. Retailere og brands skal hurtigt lære, hvor…
0 Kommentarer6 Minutter
Er de fysiske butikker blot forbrugernes showrooms?
Der har længe været en tendens til, at forbrugerne handler online. Men inden forbrugerne lægger sine ønskede køb i den virtuelle indkøbskurv, så har…
0 Kommentarer2 Minutter
Er enden nær? Eller er der håb forude?
En række traditionelle murstensbutikker forsvandt fra detailscenen i 2018 og i starten af 2019, men hvad er det næste for de fysiske butikker?
0 Kommentarer2 Minutter
VM or die
De katastrofale konsekvenser af at nedprioritere visual merchandising må ikke ignoreres. Når udnyttelsen af den fysiske ramme og præsentationen af…
0 Kommentarer2 Minutter
Den fysiske butik er (stadig) under udvikling – ikke afvikling
Stigende e-handel får ikke verdens største brands til at holde op med at udvikle deres instore-miljøer. Tværtimod synes gentænkningen af den fysiske…
0 Kommentarer3 Minutter
E-handelstrends i 2019: Nethandlen fortsætter i vild vækst – er du med?
Med et e-handelsmarked, der ændrer sig særdeles hurtigt og drastisk, er det vigtigt at holde sig opdateret for at komme et skridt foran sine…
0 Kommentarer5 Minutter
Hvad skete der lige med detailhandlen?
For ti år siden købte vi ind online, men i små mængder. Detailhandlere overvejede om e-handel var fremtiden. Der var stor mistro til m-handel, for…
0 Kommentarer3 Minutter